Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Větrání učeben ve škole
Kadlček, Ondřej ; Blasinski, Petr (oponent) ; Uher, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá CFD simulací proudění vzduchu v učebně základní školy. Cílem simulace je vyhodnocení výsledků navrženého řešení a vytvořené dalších variant distribuce vzduchu s vyhodnocením navrhovaných opatření a řešení. Součástí diplomové práce je návrh vzduchotechniky základní školy na úrovni prováděcí dokumentace.
Hodnocení ekonomické efektivnosti podnikatelského záměru
Nováková, Zuzana ; Dufek, Zdeněk (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou hodnocení ekonomické efektivnosti veřejně prospěšného investičního projektu. Cílem studie je poměření vložených nákladů ke konečným výstupům projektu pro kvalifikované investiční rozhodnutí. Teoretická část popisuje tématiku veřejného sektoru, nákladově výstupové metody a podrobněji pojednává o postupu zpracování, účelu a struktuře analýzy nákladů a užitků. V praktické části je řešena studie proveditelnosti včetně analýzy nákladů a užitků modelového veřejného projektu a jeho alternativní možnost financování z dotačního programu Evropské unie.
Dostavba školního areálu základní školy ve Zdicích - stavebně technologická příprava stavby
Vožeh, Jan ; Hanzelková, Martina (oponent) ; Šlanhof, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je stavebně technologický projekt Dostavby školního areálu základní školy ve Zdicích. Jedná se o novostavbu. Technologický předpis je zpracován pro monolitické a zděné konstrukce.
Geografická témata ve vzdělávacím oboru Výchova k občanství (dle RVP pro základní vzdělávání)
STAREC, Jan
Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem mezipředmětových vztahů mezi Výchovou k občanství a Zeměpisem ve výuce na základní škole. Cílem práce je poskytnout přehled těchto interdisciplinárních vztahů mezi oběma vzdělávacími obory. Toho bylo dosaženo pomocí obsahové analýzy tematických celků učiva uvedených v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Na základě získaných údajů následně autor koncipoval osm modelových výukových jednotek, které byly uvedeny do praxe. Jednotlivé výukovéjednotky byly následně podrobeny evaluaci. Hlavním přínosem práce je nalezení četných kompatibilit mezi oběma obory, které mohou být využity v každodenní pedagogické praxi.
Proces zavádění individuálního vzdělávacího plánu u žákyně s parciálními poruchami a nadáním na Základní škole v Dobřanech
KLINKOVSKÁ, Gabriela
Bakalářská práce je rozdělená do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu individuální vzdělávací plán, vymezením některých pojmů z oblasti parciálních poruch, dále pak problematice nadaných dětí. Praktická část obsahuje případovou studii žákyně základní školy, které se týká proces zavádění individuálního vzdělávacího plánu. Jsou v ní zachyceny postřehy a zjištění, které si zapisovala třídní učitelka, která s Marií pracovala. Je zde také ukázka z Mariina hodnocení, popis jakých výsledků dosahovala a kde se projevovalo její nadání. Práce dále zahrnuje metodický popis této práce, konkrétně analýzu dokumentů, záznamy o žákyni a rozhovory s lidmi, kteří s ní nejvíce pracovali. Cílem práce je popis celého procesu zavádění a tvorby individuálního vzdělávacího plánu, jeho náležitosti a časová náročnost. Tato práce otevírá prostor k přemýšlení nad problematikou nedodržování čekací lhůty pro vyšetření v pedagogicko-psychologické poradně. Dále pak i nad dlouhou dobou celého procesu zavádění individuálního vzdělávacího plánu.
Dostavba školního areálu základní školy ve Zdicích - stavebně technologická příprava stavby
Vožeh, Jan ; Hanzelková, Martina (oponent) ; Šlanhof, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je stavebně technologický projekt Dostavby školního areálu základní školy ve Zdicích. Jedná se o novostavbu. Technologický předpis je zpracován pro monolitické a zděné konstrukce.
Hodnocení ekonomické efektivnosti podnikatelského záměru
Nováková, Zuzana ; Dufek, Zdeněk (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou hodnocení ekonomické efektivnosti veřejně prospěšného investičního projektu. Cílem studie je poměření vložených nákladů ke konečným výstupům projektu pro kvalifikované investiční rozhodnutí. Teoretická část popisuje tématiku veřejného sektoru, nákladově výstupové metody a podrobněji pojednává o postupu zpracování, účelu a struktuře analýzy nákladů a užitků. V praktické části je řešena studie proveditelnosti včetně analýzy nákladů a užitků modelového veřejného projektu a jeho alternativní možnost financování z dotačního programu Evropské unie.
Literární dílna pedagoga volného času - vybraná tvorba Markéty Zinnerové
JAŠKOVÁ, Eva
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřila na literárněvýchovné využití vybraných děl spisovatelky pro děti a mládež Markéty Zinnerové. Zvoleny byly texty zaměřené na dětského protagonistu ve složité životní situaci v rámci takzvané užší a širší rodiny. Východiskem je primárně dílo M. Zinnerové, především knihy Indiáni z Větrova, Tajemství proutěného košíku a Kde padají hvězdy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla nejprve popsána obecná charakteristika příběhové prózy ze života dětí s důrazem na problematiku osobnostní a sociální výchovy. Dále se práce zabývala literárněvýchovným využitím prózy na 1. stupni základních škol, metodikou a způsoby práce s literárním textem a zařazením všech těchto činností do příslušného školního vzdělávacího programu. Praktická část pojednala o konkrétních klasických a aktivizujících metodách v aplikaci na vybrané texty z děl M. Zinnerové. Cílem diplomové práce bylo vytvořit pracovní listy za pomoci úryvků literatury této prozaičky a jejich praktické ověření u dětí mladšího školního věku při práci ve školní družině. V této části práce byly popsány pracovní listy, postupy a důvody jejich navržení. Pracovní listy byly využity při práci ve školní družině se žáky 3. třídy. Jejich spolupráce, zaujetí a konkrétní průběh činností při využití navržených listů je popsán v další kapitole praktické části. Při závěrečné reflexi využití listů jsou navrženy případné možné korekce, rozšíření nebo další možnosti využití těchto pracovních listů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.